söndag 20 september 2009

Ja, ursäkta mig men jag måste älta lite till. Idag var hon ju värre än värst den där kåtmamman i Ensam mamma söker... Idag skulle hon ha blindtest och klämma på killarnas rumpor och gissa vilken rumpa som tillhörde vem. Herregud, säger jag bara. Jag nöjer mig så.

Jag har suttit och pluggat ett tag nu. Det går så otroligt långsamt framåt. Det känns som om jag aldrig kommer att bli klar med den här kursen faktiskt. Jävligt jobbig tanke.
Snart ska jag gå och lägga mig och läsa. Började i första Twilight-boken igår och ville aldrig sluta. Längtar tills jag ska få fortsätta läsa ikväll.

2 kommentarer:

Sara sa...

läser också dom böckerna! började på bok nr två idag och den är snart slut! beroendeframkallande...

Mamma Hoppsan sa...

Ja ensam mamma söker innehåller inga kvalitetsmänniskor direkt. Undrar när vi får se ensam pappa söker.

Har inte läst Twilight boken, ska nog ta och göra det =)