onsdag 9 september 2009

Jag har varit ute och sprungit en skvätt. Det var knappt att jag klarade det ens. Jävla kropp. Aldrig gör den som man vill. Trots att jag vilat i två dagar, som kloka Jennie ordinerat, fick jag SKITONT i benen bara efter en kort sträcka. Testade att gå lite och då gjorde det ännu mer ont så jag sprang vidare istället. När jag kom hem hade jag ont en stund, men nu känns det inget. Knepigt det där.

Nu har jag precis ringt och sagt hejdå till Jennie som åker imorgon. Usch, vad tomt det kommer bli. Tur att det finns datorer! Annars hade det inte gått.

Jonas har påbörjat operation golvläggning. Det blir fint faktiskt. Jonas är duktig som grejar så trots att han går i skolan hela dagarna också.
Apropå skola. Mamma hade berättat för mormor att det gick så bra för mig i skolan nu, så lilla mormor hade blivit alldeles rörd av stolthet och strukit bort en tår i ögonvrån. Gulligt.

Känner mig fortfarande inte helt hundra. Hoppas det är bättre imorgon. Då ska jag nämligen jobba kväll.

0 kommentarer: