fredag 25 september 2009

Jag har tappat bort en räkning. Jävligt smart. Och bankdosan är kaputt så jag kan inte gå in på internetbanken och kolla om jag mot förmodan lagt in den redan. Tror dock inte att jag lagt in den. Jag ska ned till banken innan jobbet sen och kirra en ny bankdosa, det är ju dags att betala räkningar och då är det bra om man har en som funkar. Ska försöka ringa A-kassan sen och fråga om de kan skicka en ny räkning. Skulle jag få en påminnelse skulle det ju bli 50 kr plus och jag har verkligen ingen lust att betala nästan 500 i a-kasseavgift, det är svindyrt som det är!
Det är inte ett dugg svårt att tappa bort saker i denna röra som råder i vårt så kallade hem. Jag är SÅ JÄVLA TRÖTT på att bo såhär. Jag vill komma iordning.

Well. Jag har fortfarande ont i den där körteln på halsen. Eller mandeln, eller vad fan det nu är. Försöker att inte tänka på det.
Nu blir det lurre och sen ska jag försöka plugga lite innan det är dags för bankärende och sen ett kvällspass på jobbet.

1 kommentarer:

Therese sa...

Hoppas det löser sig med den där räkningen. Själv ska jag ringa Telia och bråka om en räkning som jag missat och inte fått nån påminnelse på. Jag älskar allt som har med räkningar att göra.. :(