fredag 25 september 2009

Well. Nu har jag ringt till A-kassan och fått OCR-numret på räkningen iallafall. Det var ju snällt. Hon skrattade när jag berättade om min situation. Om röran i lägenheten och lagen om alltings jävlighet när jag skulle gå in på internetbanken och kolla om jag redan lagt in räkningen och bankdosan har slutat fungera. Jag blev på lite bättre humör efter det och drog faktiskt lite på smilbanden jag också.

Nu sitter jag och läser om andningsorganen. Det är dessvärre inget att dra på smilbanden åt. Snart dags att avsluta dagens pluggsession för att åka till banken och sen vidare mot jobbet. Imorgon jobbar jag förmiddag så det blir förmodligen sängen tidigt ikväll.

1 kommentarer:

Marie sa...

Jupps, blir att jag köper kattmagneter när jag ser några som är fina *s*

Vilken tur att du fick tag i ett ocr-nummer till räkningen. Inte kul när räkningar försvinner så där.