torsdag 17 september 2009

Nu har jag gjort klart första studieenheten åtminstone. Puh. 11 stycken kvar. Med deluppgifter naturligtvis. Jag har knappt tid att plugga känns det som. Det är så mycket annat nu. Men jag får väl försöka ta små steg. Lite då och då. Jag hinner inte med nånting. Har inte ens börjat med att försöka komma iordning i vardagsrummet än. Fast jag så gärna vill det.

Jag har pratat med Jennie på msn! Jätteroligt. Det verkar som om hon har det hur bra som helst i Indien. Bra. Jag har en gammal önskedröm om att en gång få komma dit. Det vore underbart. Nej, nu måste jag göra mig redo för att åka till jobbet. Det blir sängen tidigt ikväll eftersom jag ska upp och jobba imorgon bitti igen.

3 kommentarer:

Therese sa...

Ja, jag har om inte annat varit galen i strumpor. Nu tycker jag mest dom är i vägen och tar alldeles för mycket plats.
Tack, jag är riktigt nöjd med den väggen! :)

Marie sa...

Vi är ju oftast klara till nio ändå och det är väl då de slutar tror jag :-)

Tack å bock, jag börjar väl vänja mig vid håret nu *s*
Ditt hår ser bra ut det med :-)

Och grattis till vikariatet! :-)

Malin sa...

Usch, stackarn.... FÖRSÖK att beta av en sak itaget, även om det är svårt... allt hänger ju gärna över en, dessvärre hinns inget mera med ändå, utan man mår bara dåligt av det... Jag tycker att du är fantastisk som både flyttar, pluggar och jobbar samtidigt!!kramiz M