onsdag 30 september 2009

Jag har inte skrivit på några dagar. Det har inte berott på något särskilt. Jag har bara inte haft något att skriva.
Idag har jag träffat Robert. Vi var ute och gick. En halv mil. Skitskönt var det. Det har varit en riktigt härlig höstdag idag!
Sedan har jag haft myskväll med Lina, Katrin och syrran. Vi har lagat mat. EGENGJORD pasta. Sug på den ni! Det var himmelskt. Och så har vi druckit rödtjut och kollat på Grey´s Anatomy. Jag känner mig lite rund under fötterna faktiskt. Det har varit så skönt att haft en riktigt avlappnad och skön dag. Inget jobb, inget plugg, jag har bara varit och umgåtts med goda vänner. Mycket välbehövligt!

Imorgon väntar jobb igen. Ett kvällspass. Innan dess hade jag tänkt att ta mig en ordentlig sovmorgon, kanske hinna plugga lite och eventuellt gå ut och springa. Vi får se vilket skick jag befinner mig i imorgon. Är dödens trött just nu.


Vi snackade på oliver innan maten. Min kära syster, som alltid har ogillat oliver, har idag lärt sig att äta dessa gudomligheter.

Mmmm.... choklad.

Lina knådar pastadeg.

Pastan kokar för fulla muggar.

Till pastan gjorde vi en sås med rouquefortost & valnötsost, sen blandade vi det med cocktailtomater, bladspenat och valnötter. Det var ärligt talat bland det godaste jag ätit ever!

Lina visar stolt upp det färdiga resultatet.
Kittlar dödsskönt i kistan!

0 kommentarer: