onsdag 2 september 2009

Jodå, jag kom allt ut och sprang idag igen. Trots regn och lervälling. Och karlsloken fick jag med mig också. Han var hurtig mao och sprang två varv. Jag flåsade mig igenom ett.
Jag har sån fruktansvärd träningsvärk. Jag kan erkänna att jag faktiskt inte sprang precis hela varvet idag. Jag gick lite emellanåt. Men jag sprang lite snabbare än igår, när jag typ vaggade mig runt i sakta mak. Därför tog det inte riktigt lika lång tid för mig att ta mig runt idag, runt 21-22 minuter ungefär. Trots att jag faktiskt fuskade och gick lite. Och det är ju possi.
Jag skyller lite på träningsvärken, den hemska träningsvärken (!), och det geggiga spåret. Det var nog därför jag inte orkade springa hela vägen idag. Imorgon lär det inte bli något joggande för mig. Är glad om jag orkar röra mig imorgon. Har verkligen värk precis överallt.

Nu har min lärare mailat mig och jag kan glatt konstatera att jag faktiskt inte är dum i huvudet, utan hade gjort som hon hade förväntat sig. Känns ju skönt. Tänkte försöka få klart den ena uppgiften idag om jag orkar.

0 kommentarer: