torsdag 3 september 2009

Yr.

Nu har jag precis kommit hem. Har varit och tagit prover. Hoppas, hoppas att värdena inte har stigit.
Jag har även varit ute och sprungit. Jojo. Jag trotsade träningsvärken och gav mig ut. Det gick skapligt. Sprang på ca 20-21 minuter. Fast när jag kom hem mådde jag fan illa och kände mig ännu mer yr i knoppen. Det har fortfarande inte gått över. Kanske tog ut mig för mycket.
Nu tänkte jag försöka göra ett ryck med pluggandet, men om yrseln och illamåendet inte går över snart så lägger jag mig nog och vilar en stund istället.

De ringde från jobbet också och ville att jag skulle komma och jobba kväll imorgon och det gör jag så gärna! Har saknat att jobba denna veckan faktiskt.

Nu: Plugg.

1 kommentarer:

Marie sa...

Hoppas yrseln försvunnit nu då och att provsvarena kommer vara bra :-)

Ja roligare bilder än rosa penisar finns det väl att kolla på :p