onsdag 2 september 2009

Idag fick jag tid för min hjärnröntgen. Den 12 november smäller det. Lattjo.
Imorgon ska jag till vårdcentralen och ta nya prover. Om värdena gått upp ytterligare vet jag inte vad jag gör. Jo, det vet jag. Jag ringer min läkare och kräver att få bli insatt på medicin igen, trots att det kan skada hjärtat och hjärtklaffarna på sikt. För om värdena blir för höga blir det ÄNNU svårare att lyckas bli preg. Det vill jag inte vara med om. (Ingen mens i sikte ännu förresten. Jag hoppas den uterblir i nio månader till.)

Jaha. Nu spöregnar det. Och jag som skulle ut och springa. Det SPÖREGNAR verkligen. Har aldrig sett något liknande. Plötsligt blev himlen mörk och bara öppnade sig. Det är ingen vanlig skur. För det regnar lika mycket nu, 5 minuter senare. Skit också. Det är inte så mycket på grund av att jag kommer att bli blöt som jag tycker det är trist, utan mer för att spåret kommer vara som en rinnande, gyttjig lervälling. Sådär kul att halka omkring där och sjunka ned med lera till fotknölarna.

Lärarn har fortfarande inte mailat tillbaka än. Skit. Jag sitter fortfarande och tragglar. Det börjar bli lite småintressant och kul nu. Jag hoppas verkligen att jag gör rätt. Annars vore det förbannat tråkigt om jag tror att jag är på rätt spår och faktiskt tycker att det är spännande och lärorikt och så visar det sig att jag har missförstått uppgiften helt. Typiskt min otur i så fall.

0 kommentarer: