onsdag 13 januari 2010

Idag tycker jag verkligen inte att andningen varit något vidare alls. Skitjobbigt. Hoppas det känns bättre imorgon. Då ska jag nog in till stan och se om jag kan shoppa lite. Jonas har tenta och efter det ska vi mötas upp på stan. Vi ska gå och äta lite mat och sen gå på bio. Det ska bli väldigt mysigt faktiskt. Hoppas som sagt bara att det känns lite bättre med andningen för annars kan jag inte slappna av ordentligt.

Jag har precis kollat på So you think you can dance. Nu ska jag gå och borsta tänderna och sedan krypa ned under täcket.
Natti.

2 kommentarer:

Ananas sa...

Attans, jag som blev så sugen. :) Hoppas du känner dig bättre imorgon så ni kan mysa på stan. Nattis!!

Titti sa...

Hoppas du känner dig piggare !!!!
Vad kul att du tyckte tårtan blev fin =) Det är första gången jag gjorde en sån men inte den sista !!!
Kram Titti