söndag 10 januari 2010

Jag vaknade strax efter tio med magont. Låg kvar i sängen i någon timme och läste. Pallrade mig sedan upp för att äta frulle och la mig i soffan för att fortsätta läsa. Började må illa också. Magen var sig inte lik. När jag läst ut andra Stieg Larsson-boken började jag och Jonas att greja här hemma. (Jävlar vilken cliffhanger det var! Ville omedelbart sätta igång i den tredje avslutande boken.)

Vi har varit jätteduktiga och hållit på i stort sett hela dagen, eller iallafall mellan 13.30 och 19.30. Återigen har vi gjort många små saker som inte syns, men även en del andra saker som faktiskt märks! Vi har till exemple satt upp mina ljuvliga lampor i hallen. Jag blev jättenöjd! Och sen har vi satt upp två ljuslyktor i vardagsrummet och Jonas har satt upp en spegel på insidan av dörren till klädkammaren. Jag har städat lite också. Både här och där. Imorgon ska vi nog lägga ut lite saker till försäljning. Vi måste bli av med en del skit från förrådet så vi kan stuva in lite annat där!


Vad tycker ni om hallen hittills?

3 kommentarer:

Therese sa...

Mycket mycket fint :)

Annika sa...

Vad fint du verkar ha det!

Marie sa...

Snyggt :-)