torsdag 21 januari 2010

Det känns som om jag gjort skitmycket idag när jag i själva verket inte alls fått många handtag gjorda. Jag jobbade till klockan 13.00, sen var det tänkt att jag skulle hem och powernappa en sväng. Det blev dock mer en tvåochenhalvtimmesnap. När jag vaknade strax innan 17.00 var jag helt vimmelkantig. (Som ni förstår la jag mig inte precis med en gång jag kom hem.) Åt lite soppa och svidade om till träningskläder och packade väskan med badkläder. Tror ni att jag hann börja plugga något? Eh, NEJ.

Jag sprang 2,5 km och Annika cyklade innan vi tog oss till bassängen och vattengympan. Det var så jäkla skönt att träna trots att mina ben inte riktigt var i toppform efter gårdagens träningspass. (Träningsvärk mao!)

Åt ett stadigt kvällsmål bestående av yoghurt, müsli och en macka med keso, rödlök och groddar. Det var smaskigt!
Sen jag kom hem har jag tillbringat några timmar i soffan framför tv:n samt författat ett brev till APU-samordnaren. Fick mail från min lärare idag och enligt henne börjar inte nästa praktikperiod förrän v.14. Det är i APRIL! Jag tänker verkligen inte göra klart min sista kurs och sen kanske behöva vänta en månad, eller längre, på att få göra praktiken! Det är ju skitdumt. Särskilt med tanke på att det är det sista jag gör innan jag är klar och kan börja jobba som usk. Jag vill inte behöva dra ut på det i onödan. Vi får se vad hon har att säga om saken.

Imorgon är det fullt upp hela dagen! Inget plugg imorgon heller alltså. Men fredag har jag faktiskt tänkt att jag ska försöka komma igång med första uppgiften. Jag måste.
Nu ska jag kolla lite bloggar skitfort och sen lägga mig. Är trött som en bäver. Dessutom ska jag upp ganska tidigt.
Natti.




1 kommentarer:

Titti sa...

Hoppas du får göra praktiken innan v Skönt att snart vara klar =)

Kram Titti