fredag 1 januari 2010

En stor del av dagen har bestått av att ligga i sängen och läsa den första boken i Stieg Larssons trilogi. Nu börjar jag komma in i den och den börjar faktiskt bli bra!
Annars har jag inte gjort mycket. Har varit till affären en sväng och handlat. Och så har vi lagat god mat och avnjutit den tillsammans med ett glas rött till På Spåret på tv.

Mamma rotade fram mina gamla längdskidor som hon kom hit med förut. Jag blev så sugen på att åka skidor när Jonas var ute med Lina både igår och idag och åkte. Dessvärre har jag inga pjäxor. Ska försöka fixa det.

Imorgon väntar en kort jobbtur mellan klockan 17.30 och 21.30. Skittråkig tur.
Nu ska jag följa Jonas exempel och krypa ned i sängen och läsa lite.
Natti.

1 kommentarer:

Marie sa...

Tack :-) Jag fick den av mormor i julklapp :-)

Vilken tur att jag inte ljög för dig om boken *s*