söndag 17 januari 2010

Nu mår jag bra.
Jag la mig i soffan i 40 minuter innan jobbet förut och när jag gick upp igen kändes det ungefär som vanligt. Har känt mig lite yr under kvällen men annars har det gått bra på jobbet. Har nu tagit ännu en tablett och just nu känner jag inget ovanligt. Hoppas verkligen att det kommer att gå bra med medicinknaprandet i fortsättningen!

Har börjat titta igenom uppgifterna i min nya kurs, det verkar sådär... Inte jätteintressant. Iallafall inte alla uppgifter. Det verkar ganska mastigt också. Men det får man väl ta när det är en så stor kurs som det faktiskt är. Men det är sista kursen sen är det färdigt! SISTA. Helt ofattbart. Jonas ska förhoppningsvis låna kurslitteratur på bibblan till mig imorgon så jag kan sätta igång att plugga. Sen är det bara 5 veckors praktisk på hospitalet kvar att göra också.

Jag och Jonas har kollat på "På spåret." Vi var skitduktiga idag faktiskt.
Imorgon ska jag till Ö&B en sväng och handla tvättmedel och skurmedel. Annars inga planer direkt.

0 kommentarer: