söndag 31 januari 2010

Sitter och äter frulle och ska snart bege mig bort mot jobbet. Har en väldigt konstig arbetstid idag, 10.15 - 14.00. Jag går nämligen för en person som är halvt sjukskriven.
Ser ut att bli vackert väder idag även om det är bitande kallt ute även idag! (termometern visar på stadiga - 17 grader)

Annars tycker jag att ni varit lite lata som inte har svarat på vilka ni är som är här och läser och hur ni hittat hit. Hade varit jättekul att se vad ni är för några filurer med tanke på att jag bara har 11 (?) följare som läser dagligen så är det ju runt 40 andra personer som verkar kika in då och då. Ge er till känna. Besvikelsen är enorm från min sida över att ni inte gjort detta. ;)

Kommentera gärna mer överhuvudtaget! Det är ju skitkul att få kommentarer.

Nu ska jag avsluta frukostätandet här.
Ha en trevlig söndag, mina vänner!

4 kommentarer:

Annika sa...

Ja läser din blogg! Men det vet du nog redan! :P Kram!

Malin sa...

Och jag läser också, som du säkert vet!! Skönt med lite sovmorgon i alla fall. Kramiz m

Marie sa...

Ni kommer klara er från läckor ska du se :-)

Det är dåligt med kommentarer hos mig med. Funderar nästan på att skriva ihop ett hur dumt inlägg som helst, det verkar ju inte vara någon som reagerar på det man skriver i alla fall :p
Jag har också bett folk skriva vilka de är men de vill visst vara anonyma.

Ha en trevlig söndagskväll :-)
kram

Jenny sa...

Jag läser, men är skitdålig på att lämna kommentarer. Brukar stressläsa allas bloggar så jag hinner med innan plutt vaknar =P.
Men jag ska försöka bättra mig =).

Jag är också jättenyfiken på vilka som läser min blogg, man skulle ha som krav för att få kika på bloggen är man tvungen att ge sig tillkänna =P.

Hoppas allt är bra

Kram