lördag 9 januari 2010

Det kommer underbara dofter från köket. Färsk ingefära, vitlök och chili.... Mmm. Det blir asiatiskt idag i form av egenkomponerad wok. Vi hade så dåligt med wokgrönsaker så vi fick slänga i lite av det som fanns hemma. Det blev blomkål, broccoli och svamp. Och citronsaft och rivet citronskal. Det ska bli jävligt gott.

Är hungrig som en tok just nu. Och nervös. Idag ska jag nämligen ta första tabletten av den nya medicinen. Är rädd att jag kommer att må pissigt. De flesta gör det i början har jag förstått. Magen är väl värst. Illamåendet och att man blir kass i kistan. Och min mage som redan varit i olag idag. Menmen, jag har inget val, jag MÅSTE börja med medicinen ikväll. Det är liksom inget att vänta på. Fy fan.

Återkommer senare med en rapport om maten blev lyckad eller inte.

1 kommentarer:

Joh@nn@:s sa...

ad fick du för tabletter?