söndag 31 januari 2010

Dagen har gått skitfort. Efter att jag kom hem från jobbet har jag pysslat och plockat och grejat i stort sett hela dagen. Det är så mycket grejer överallt. Allt kommer inte på långa vägar att vara undanplockat tills på tisdag men jag hoppas att en del saker är väck tills dess iallafall.

Jag ska försöka lägga mig snart. Jag har inte lagt mig förrän runt två-tretiden de senaste dagarna vilket innebär att jag vänt på dygnet. Inte bra när man ska upp och jobba dagen efter.

Imorgon ska jag jobba, åka till stan (ikea) med mor, syster och mormor, träna med Rebecca, eventuellet stryka och sätta upp ett par gardiner samt försöka få undan lite skit från sovrummet. Och så ska jag handla. Fullt upp hela dagen med andra ord.

Woho! 4 personer av 55 har gett sig till känna och berättat vilka de är som läser min blogg. Man får vara glad för det lilla. :)
Dags för mig att läsa lite bloggar innan bedtime.

1 kommentarer:

Joh@nn@:s sa...

hej Milla =) du vet väl att jag läser din blogg....kram