fredag 29 januari 2010

Här sitter jag och smuttar på ett glas vin och surfar runt på lite bloggar. Pluggandet är nedlagt för idag. Nu ska jag bara njuta resten av kvällen. Tror jag iallafall. Synd att det bara är skit på tv:n nowadays dock. Men jag kan nämna att jag såg att Agneta åkte ur Let´s Dance. Mycket otippat. Jag tyckte hon var skitbra, dessutom trodde jag hon var väldigt folkkär och gick hem hos Svenssonfolket hemma i tv-sofforna, men tydligen inte.

Jonas är hemma hos en kompis och tar några öl så jag är home alone. Lite rastlös är jag. Kanske borde ta tag i det där köket som ser ut som om en virvelvind farit omkring där. Fast det är trevligare att sitta i soffan och dricka vin faktiskt.




3 kommentarer:

Marie sa...

Får väl hoppas att kärleksmumsen smakar gott, har inte bakat efter det receptet förut och jag har inte vågat provsmaka än *s*

Ha en trevlig helg :)

Marie sa...

Och vad kul att du ska få praktisera på ett ställe du vill vara på :-)

Marie sa...

Jag gillar att baka men inte att äta det jag har gjort *s* fråga mig inte varför. De som har smakat det jag bakat ger mig godkänt men ändå vill jag inte äta det :p