fredag 23 oktober 2009

Det är fredag.
Jag känner inte wow, äntligen fredag, vilket innebär fredagsmys, god middag och en hel ledig helg framför sig. Nä, för mig är det som vilken dag som helst. Och helgen kommer att bestå av jobb. Det är en dålig dag idag. Jag känner det. Jag är sådär äckligt trött, vädret är grått och trist och Jonas och jag har redan hunnit med att tjafsa lite. Inte direkt tjafsa kanske, men vi har utbytt några meningar i onormalt högt tonläge. Ibland blir jag bara så jävla trött på allt.
I eftermiddag väntar jobb. Känns ganska skönt på ett vis.

Apropå jobb, så har jag inte hört något från min chef om jag ska få fortsätta på den här raden jag går på nu även nästa månad. Borde inte det vara dags att få veta det nu när det bara är en vecka kvar av månaden? Jag tycker det. Om jag inte skulle få fortsätta skulle jag vilja veta det pronto så jag kan lägga in tillgänglig tid i vikariebanken så att jag har någon chans att skrapa ihop några timmar i november. Har inte ett enda arbetspass planerat i november än så länge. :/ Lite skrämmande.

Det är så mycket som händer nu och jag känner att jag inte riktigt hinner med. Jag gillar inte att inte ha kontroll.

1 kommentarer:

Malin sa...

Såklart det blir jobbigt när någon i omgivningen inte mår bra på ett eller annat sätt. Hoppas det löser dig. Vilka härliga maträtter ni lagar jämt, sitter och dreglar när jag läser, pajen verkar superläcker och inte hade jag tänkt ut att ha päron på en matpaj!! Hoppas helgen blir bra trots jobb och annat.. kramiz