tisdag 20 oktober 2009

Okej, nu känner jag mig lugnare angående läckaget och svullnaden. Vi lämnar det en stund.

Idag fick jag veta något jättehemskt. Jag vet inte hur jag ska beskriva känslan annat än att jag känner en otrolig hjälplöshet och hopplöshet. Jag önskar att jag kunde göra något men vet inte vad. Jag är så arg. Förbannad rent ut sagt. Förbannad för att det har kunnat bli såhär. Det ska fan inte behöva gå så långt. Mina hjälplösa, desperata tårar trillar nedför kinden men de gör ingen nytta. Jag vet bara inte vad jag ska göra för att kunna hjälpa. Kan det aldrig bara vara lugnt så man slipper tänka och oroa sig över saker hela tiden?

Jag är illamående just nu på grund av det där. Jag är så jävla trött på att folk inte bara kan få må bra. Get a life!
Idiotjävel.

4 kommentarer:

Annika sa...

Vad har hänt???

Malin sa...

Precis så är min arm också, och fler med mig!! Många vaccinationer blir just så här! Hoppas du kan släppa det, jag vet att det är svårt, jag har själv varit lika orolig som dif, för ALLT! Jag vet väl vad jobbigt det är! Jag vet också, att man får genomgå många jobbiga saker i livet, men också att det kommer att vända även för dig, jag lovar!! Lyssna på mig, jag är gammal och klok!! Kramiz M

Annika sa...

Okej. Då förstår jag.

Sara sa...

men lilla gumman.. :( vad är det som har drabbat dig nu? ska du ha världens otur jämt och ständigt? kramar