tisdag 20 oktober 2009

Jag tror och hoppas att det gick till så att det bara var en liten droppe kvar i sprutan när hon drog ut den. För oavsett om hon träffade muskeln eller inte borde det väl inte läcka ändå? Jag hoppas att hon menade att sprutan läckte. Litegrann sådär. Men eftersom jag knappt kunnat sova inatt och fakFettiskt HAR drömt mardrömmar så måste jag nog ändå ringa sjukvårdsrådgivningen sen i eftermiddag.

Jag drömde att jag befann mig mitt i massvaccineringen och att allt hade gått till som det gjorde i verkligeheten. Skillnaden var att jag flippade ur och ville att någon läkare skulle titta på mig. Till slut hittade jag faktiskt en läkaren som stod i kön till vaccineringen. Jag övertalade honom om att han skulle undersöka mig. Det gjorde han, och konstaterade att vaccinet inte alls hade hamnat där det skulle. Han skulle bli tvungen att operera. Ja, han skulle operera ut en vaccinklump som satt i min arm och inte gjorde någon nytta. Tyvärr fanns det inga operationssalar så jag fick lägga mig på diskbänken i ett gammalt kök. Ja, obehagligt var det iaf! Därför måste jag ringa rådgivningen sen.

Har ont i armen idag och hade svårt att hitta en bekväm sovställning inatt eftersom vänster sida är min sovsida.

Nu ska jag äta upp min frulle här och sedan åka till skolan. Later.

3 kommentarer:

Mia sa...

Men att jag inte visste det då! Vi får ta en till tur! :-P
Jäklar va mycket det fanns!!
Om man klickar på besöksräknaren så kan man logga in & se både unika & de andra, lite skillnad kan jag säga! :-P

Det va nog ingen fara med sprutan hörredu, lite läckage har ingen dött av! :-P

Vad händer annars i veckan tro? Vill ju träffa er snart!

Puss!

Annika sa...

Ja tror inte det är någon fara att det läckte lite..men är du orolig så ska du naturligtvis ringa sjukvårdsupplysningen!

Jag har också ont i armen! Vaknat flera gånger av att det gjort ont. Kan inte sträcka tillräckligt på den heller. Men det går väl över!

Malin sa...

Tycker absolut inte att du ska oroa dig, låter som om det var en liten droppe, så kan det även bli när man ger insulin.. Det är ju trots allt ett stickhål, och då kan en liten liten droppe komma tillbaka ut igen.. Jag har också ont i armen idag! Kunde inte ligga på vänstersidan i natt... Hoppas du får din oro stillad, det kräver allför mycket energi! Kramiz m