söndag 18 oktober 2009

Jag ljuger inte om jag säger att jag är trött. Inte fullt så trött som jag brukar vara efter jobbet dock. Var faktiskt ganska pigg när jag kom hem trots att jag hade superlång arbetsdag till klockan 17.00. Men nu har den piggheten försvunnit och jag är trött igen.

Har ont på halsen på ett speciellt ställe. Har haft det i två dagar nu. På en knöl bredvid struphuvudet typ. Det värker. Oroväckande.
Igår när jag hade lagt mig frös jag soem en stolle och var tvungen att gå upp och ta på mig mina tjocka, ulliga strumpor. Trots detta frös jag som en liten galning hela natten. Trodde att jag skulle vakna och vara dunderförkyld men det var inte så farligt faktiskt.

Jag har precis gjort klart källhänvisningen till kursen så jag ska skicka in den snart. Men först ska jag kolla lite på tv.
Imorgon är det då dags för ännu ett arbetspass, sen ska jag ut och gå med Rebecca en sväng tror jag innan det är dags för att ta influensasprutan. Resten av dagen blir lugn.


Food.
Klyftisar, vegburger med stekt lök, sallad på babyspenat och päron samt en bluecheesedressing.


1 kommentarer:

Marie sa...

Nej, har ingen som helst aning om varför. De började poppa upp ett halvår efter att jag började jobba på ridskolan :p Kanske är det ärftligt för mamma har haft mycket sånt här när hon var yngre och lite nu med.
Får väl försöka ta tag i det nu och se vad som händer.