torsdag 22 oktober 2009

Denna dag har som vanligt flugit förbi alldeles för fort.
Jag har jobbat kväll. Innan jobbet satte Jonas upp en gardinstång i sovrummet och sen hjälptes vi åt att "fålla" upp våra nyinköpta gardiner med hjälp av en såndär grej som man stryker fast på gardinen och sedan strök jag gardinerna och så satte vi upp dem. Det blev fint. Det är väl ungefär det jag har gjort idag.

Till middag bjöds det på päron & ostpaj. En ny bekantskap som smakade alldeles förträffligt bra. Päron och ädelost är en oslagbar kombination. Jonas kirrade maten medan jag var på jobbet och gjorde det i en långpanna så vi fick många pajbitar att frysa in portionsvis. Smart och ekonomiskt.

Ska kolla om det finns något att se på datorn, sen ska jag nog lägga mig och sova. Jag är trött idag.


0 kommentarer: