fredag 23 oktober 2009

JAG VILL TILL ULLARED.

Blir helt avundsjuk på alla som jag hör berättat om att de precis varit där. Jag har abstinens. (Nja, inte riktigt kanske men ändå) Det var så jäkla kul förra året när vi var där och trängdes med en massa folilskna kärringar. Jonas vägrar ju att åka dit av förklarliga skäl. Tror inte det är bara han, utan många karlar ser nog det som ett big no no.

Varken bil eller körkort har jag så jag kan dessvärre inte ta mig dit på egen hand heller. Det finns ju bussresor såklart, men då hörde jag att det var en på jobbet som berättade att några bekanta till henne hade åkt på en sån resa och när de skulle kliva av bussen i Säffle eller var det var så var alla deras kassar borta! De hade ju legat i bagageutrymmet under bussen och så hade folk helt enkelt bara plockat med sig dem när de gick av på sina respektive hållplatser. Tjyvaktigt värre! Detta gjorde mig avskräckt.

Jag har frågat mamma om inte hon vill följa med, men hon är inte särskilt sugen. Fan.
Jag vill dit och köpa klappar. Och billiga kläder och kanske lite heminredning också. Jag behöver få shoppa mig lite lycklig för en dag. Jag behöver få lite shoppingterapi faktiskt. Men det verkar som att jag får vänta ett tag till. Jag får försöka ta det där jäkla körkortet när allt lugnat ned sig lite och jag har tid att tänka på att ta körkort så kan jag åka dit när jag vill. Men just nu känns det jävligt tråkigt och frusterande att inte komma iväg!

Älskade Gekås.

3 kommentarer:

K sa...

Ullared är BÄST!! Benny älskar att åka dit hehe, men han gillar även ikea och andra icke-manliga ställen. Hehe.

Annika sa...

Inte ett dugg kul att bli sjuk av ett vaccin som man tar för att inte bli sjuk! Men tar hellre detta än svininfluensan.

Ja vill med till ULLARED!

annika sa...

Ja precis!
Kram! :D