onsdag 7 oktober 2009

Jag har fått allt gjort på min to-do-list för dagen. Precis allt. Hur gött som helst. Idag blev det dock ingen långpromenad med Robert utan vi gick bara ett varv runt elljusspåret, jag gick även till och från jobbet idag. Har ont i benhinnorna idag igen, konstigt för jag har inte tränat sen jag vet inte när... Måste bero på shoppingen igår. Blev nog några kilometer på stan faktiskt. Illa att man får ont i benen av att gå runt och shoppa!
Imorgon ska jag nog försöka ta mig runt spåret ett varv iallafall. Om vädret tillåter. Och så ska jag träna med Lina på kvällen.

Efter det väntar myskväll med brudarna och lite vin och så ska vi se på Twilight. Myspys värre. Innan dess ska jag dock PLUGGA hela dagen har jag tänkt. Vi får väl se hur det går med det. Skulle verkligen behöva greja hemma för att få iordning lite också. Jonas är hemma imorgon så det vore ju bra att passa på att plocka/greja när vi båda är hemma. Men just nu känns det mer relevant att komma framåt i kursen jag håller på att traggla med.
Nu ska vi kolla på Matakuten innan det är dags att sova.
G´nite.

2 kommentarer:

Jennie sa...

jag får också lite onti benen av att shoppa ;) men idag har jag faktiskt tagit på mig ut på en första joggingrunda. löööööveli!!! Hoppas allt är bra med er. lägg gärna upp bilder på din klänning när ni varit på bröllopet. är väldigt nyfiken :) tack för komplimangen av glasögonen, men att bli ännu mer lik min mamma var ju inte direkt vad jag strävade efter :P
puss på dig gumsan

Ananas sa...

Men nu är det så att min son han har bara fem fingrar och fem tår ;p

Ja du Millan, när det väl är din tur så kommer du bara sprudla av kärlek. Du kommer inte se något annat än det lilla knytet. Folk kan säga vad dem vill för att såra dig eller vara elaka, du kommer inte bry dig eftersom du kommer ha det underbaraste man kan få. Och h*n kommer vara din, BARA din. Och du kommer känna dig stolt över dig själv.

Du kommer beskriva det med helt annan kärlek än någon annan. :)

Jajamänsan, Linus ligger i hårdträning inför stranden 2010 :)

Kramen