tisdag 20 oktober 2009

Det har varit en lång dag i skolan idag. Och vi har inte gjort något praktiskt utan bara suttit och lyssnat och tagit emot information hela dagen. Det blir jobbigt tycker jag. Först hade vi lektion om stomier. Lika obehagligt som vanligt och jag tror tyvärr inte att jag någonsin kommer att klara av det. Där går min gräns faktiskt.

Sedan var det föeläsning om diabetes. En diabetessjuksköterska var där och pratade. Mycket intressant! Den sista timmen kom en dietist, vilket jag hade sett fram emot, men hon var ganska tråkig och det var inte alls lika intressant som jag hade hoppats. Sista timmen gick seeegt. Längtade hem. Frös som en tok och var supertrött.

Nu håller jag och Jonas på att göra middag. Det ska bli gott att få något i magen känner jag. Är helt hängig och kurig. Tog precis tempen och den visade på 37,4. För vissa ingen feber alls, men för mig som normalt sett är lågtempad är det lite feber faktiskt.

0 kommentarer: