torsdag 29 oktober 2009

Gissa vad jag har gjort? Jag har varit på gymmet och TRÄNAT i en timme och en kvart. Jojo! Känner mig riktigt imponerad av mig själv faktiskt. Jag sprang först 4,3 km på löpbandet (nja, jag sprang naturligtvis inte heeela tiden, utan varvade med att gå lite när det blev för jobbigt) och sedan körde jag lite crosstrainer. Skitskönt. Tänkte gå dit imorgon och köra lite igen direkt efter läkarbesöket på morgonen eftersom jag inte kan träna box med Lina på kvällen. Jag jobbar ju kväll imorgon igen.

Nu har jag precis kommit ur duschen här och ska kasta i mig lite mat och sen göra mig redo att gå till jobbet.

3 kommentarer:

Buzaan sa...

Jag beställde mina på http://www.unikdekor.se/ tyckte dom var billigast där.. Då ja varit in på så många olika sidor o kikat..

Är även ute efter budskapstavlor som de står, Peace, Love & Faith på med finner ingen sida på nätet som säljer dom.. Köpte du dina på Ullared?

Kram

Malin sa...

Åh, inspirera mig!!! Jag är i stort behov av allt möjligt.. blir fetare och latare för varje dag!!!!

Buzaan sa...

Okey, hmm.. då har ja drömt de hehe.. Nerå men haf har säkert varit inne på nån annans blogg o läst o fått för mej att de va du som hade sånna tavlor.. =)

Annars e allt bara bra, jobbade min sista dag idag så nu ska ja vara ledig tills bebisen kommer.. Känns att de börjar bli trångt i magen åt den nu.. =)

Allt bra med dej oxå hoppas ja :)
Kram