tisdag 13 oktober 2009

Så har denna dag också passerat då. Det går så snabbt! Jag hinner inte riktigt med känner jag. Dagen har spenderats i skolan där vi har tagit venprover halva dagen. Sen blev det en sväng på stan där jag mötte upp Jonas och vi åkte hem tillsammans. Fyndade lite på H&M:s rea faktiskt.

När jag kom hem blev det lurre och sen slocknade jag på soffan. Ja, på vår NYA soffa låg jag och sov som en prinsessa. Jag var så jävla trött så jag sov i lite mer än två timmar. Ska bli skönt att få komma till läkaren snart så han kan kolla upp om det kan vara något fel. Jag tog iallafall ett Hb idag i skolan för att kolla om det kanske kunde vara så simpelt att jag har järnbrist, men det visade normala värden. Är fortfarande trött, trots tuppluren förut så jag tror inte det blir några problem med att somna inatt sen!

Inte har jag pluggat något idag heller. Men imorgon ska dagen tillägnas åt plugg, förutom ett besök på tippen med min kära mor. Har hur mycket kartonger och skräp som helst här efter soffan.
Jonas är riktigt huslig idag, han håller just nu på att steka hemmagjorda köttfärsbiffar som han ska frysa ned portionsvis, samtidigt som han har en äppelkaka, gjord på äpplen från svärmors trädgård, i ugnen.

0 kommentarer: