måndag 12 oktober 2009

Idag har det varit full rulle. Först jobbade jag till 13.00 och sen var det till att åka hem och laga lunch med Jonas. Efter det har vi grejat här hemma och faktiskt fått upp soffan. Tro´t eller ej men nu är den uppackad! Inte en dag för tidigt. Vardagsrummet är fortfarande ett förrådsutrymme/avställningplats för kartonger och annan skit men soffan är iallafall uppe. Den var jättefin faktiskt, hade nästan glömt hur den såg ut. Om någon månad kanske jag då äntligen kan ta hem mina brudar så vi kan sitta hos mig och kolla på de desperata husfruarna!

Imorgon är det skola igen. Upp tidigt som gäller alltså. Ska eventuellt möta upp min käre sambo för lunch på stan imorgon. Vore mysigt! Vi får se när han slutar.
Nu ska jag gå och tvätta fejset och borsta tänderna och sen krypa ned och kolla på lite serier på datorn innan det är dags att sova.

1 kommentarer:

Åsa sa...

Jasså har du det, jaha. Me ja måste juh in för att få den nya och sedan förklarat för mig va ja ska göra ;) ja kanske är lite speciell. Haha.
Gött att du snart är färdig :D:D Längtar tills det är min tur att säga så ;) vore inga fel :D

Tackar :d söt för att hon är likt mig ;) hihi :D:D

Ja det gör vi :)