söndag 25 oktober 2009

Igår kväll pratade jag och Jonas om att det var dags att ställa om klockan, ändå glönmde jag det när jag gick och la mig. Jonas hade dock lite mer vett i skallen och påminde mig. Så från att klockan var 23.45 var den plötsligt 22.45 och det kändes löjligt tidigt att lägga sig. Men jag var så jävla trött så jag tänkte att jag gott kunde passa på och få en extra timmes sömn och förhoppningsvi vakna någorlunda utvilad för en gångs skull! Men när klockan ringde 06.00 var jag precis lika trött som vanligt, så det märktes inte ett dugg.

Jag har gjort delad tur idag. Sov i två timmar förut på rasten. Helt väck. Jag och Jonas har satt upp två lampetter och en spegel i vardagsrummet. Vi rensade även ut alla kartonger i förrådet igår för att stapla dem bättre och få mer plats därinne eftersom det var helt omöjligt att gå in där. Efteråt blev det mycket bättre. Letade även upp en varmare jacka. Det är så kallt på morgonen att jag inte orkar ha skinnjackan längre.

Imorgon är jag ledig. Jag ska sova länge, länge.

0 kommentarer: