onsdag 7 oktober 2009

Vaknade och var helt täppt i näsan idag. Nu snorar jag som sjutton. Kul. Verkligen. Hoppas bara att det inte blir värre under veckan.

Sitter och försöker plugga. Känner mig så jävla stressad över att jag inte hunnit plugga någonting den senaste tiden. Mina tappra försök att ta igen detta går dock inte särskilt bra. Tankarna vandrar iväg på andra saker och jag känner mig fullständigt ofokuserad och omotiverad. Vet inte vad det beror på. Jag skulle behöva diska och greja lite här hemma men det får snällt vänta en stund till.

Idag ska jag även hinna med att duscha, ringa lönekontoret, arbetsplatsträff på jobbet, promenera med Robert, laga mat och ha tv-kväll hos Lina. Ibland önskar jag att dygnet hade 48 timmar.
Imorgon är jag iallafall LEDIG hela dagen så då ska jag verkligen försöka plugga så mycket jag orkar. Kvällen ska eventuellt tillbringas med tjejerna, vet inte riktigt än för Mia har fortfarande inte hört av sig. :(
Resterande delen av veckan är uppbokad den också. Fredag: Jobba, eventuellt en promenad, plugg. Lördag: Bröllop samt bröllopsfest, Söndag: Sova (Blir förmodligen ganska sent på lördag), jobba en kvällstur. Det är svårt att hitta tid till att plugga på just nu.

1 kommentarer:

Therese sa...

Du kan få ett dygn av mig så har du ytterligare 24 timmar till ditt förfogande ;)