söndag 18 oktober 2009

Oj.

Ja, det kan man verkligen säga. Vi kom fram till att jag skrivit 80 sidor i den senaste kursen! 80! Det är ju nästan en halv roman. Jag tyckte väl att jag skrivit mycket och att det hade tagit jävligt lång tid att bli klar. Inte så konstigt då.
Well, nu är den iallafall inskickad! Känns underbart. Det kommer förmodligen att ta sin lilla tid för handledaren att plöja igenom mitt material så något betyg lär jag nog få vänta ett tag på skulle jag tro.

Nu ska jag ta några dagar ledigt innan det är dags att ta itu med nästa kurs.
Jag har förövrigt tappat bort mitt studiematerial till kommande kurs. Skitbra. Hittar jag det inte är jag tvungen att be min handledare att skicka nytt. I denna röra som råder i mitt hem är det inte alls särskilt säkert att det dyker upp inom den närmaste tiden.

Idag har jag gjort en veckomatsedel för kommande vecka. Dock ska allt handlas också, men det är ett senare problem. Känner mig nöjd ändå.
Jag tror att jag snart ska lägga mig och läsa. Känns inte som att det är någon större idé att vara uppe så mycket längre. Inget på tv, ingen ork att hitta på något, dessutom ska jag upp tidigt. Och så är jag såklart trött.

På tisdag väntar en heldag i skolan. Först metodlektion mellan 9.00 - 12.00 och sen föreläsning på eftermiddagen mellan 13.00 - 16.00. Mastigt. Men det ska nog gå vägen, om jag inte får några elaka biverkningar av den där sprutan vill säga. Lite lätt tråkigt att sitta i skolan en hel dag med höga febertoppar och hemsk värk i kroppen. Men det ska jag förhoppningsvis slippa!

Dags att förbereda lite inför morgondagen och sen gå och borsta tänderna och tvätta fejset.
Bye.

0 kommentarer: