måndag 19 oktober 2009

Innan vaccineringen var jag ute och gick med Rebecca i det sköna höstvädret. Mycket härligt. Sedan gick vi och vaccinerade oss ihop. Hennes tant verkade bättre än min. Hennes tant ställde iaf några frågor och så och inte läckte det något på henne heller. Efter att vi blivit stuckna gick vi till ICA och handlade innan våra vägar skiljdes åt och vi gick hem till vårt.
Idag blir det marockanska färsbiffar med morötter och creme fraiche till middag. Vegetarisk färs till mig och vanlig till Jonas då förstås. Det är snart dags att sätta igång, annars blir jag väl så trött att jag inte orkar. Ska bli kul att se hur den där vegetariska färsen är som är speciellt gjord för att forma köttbullar, biffar osv.

Idag fick jag insulindelegering! Spännande värre. Jag har tagit blodsocker och gett insulin hela dagen idag. Kul med lite utökade arbetsuppgifter. :)
Sitter just nu i soffan under en filt och fryser som en tok! Det är så jävla kallt i lägenheten. 20 grader typ. Och det är kallt för mig. Usch.

0 kommentarer: