torsdag 29 oktober 2009

Lite nervös inför läkarbesöket imorgon är jag. Det skulle ju vara konstigt om jag inte skulle vara det. Jag är ju alltid nervös när det handlar om sjukdomar och sånt. Jag är rädd att han ska ta en titt på mig, skaka på huvudet och sakta konstatera: Jaa, det är cancer. Obotlig cancer. Eller något i den stilen. Nu var det ju över en månad sedan jag beställde den här tiden och jag har faktiskt inte mått särskilt illa eller varit yr så mycket sedan dess. Mensen är ju också tillbaka även om tröttheten består, så jag får väl säga det då, att jag är jävligt trött jämt.

Well. Jag hoppas att det går bra iallafall och att jag får ta massa prover och kolla läget ordentligt.
Nu har jag sådär ont i benen igen som jag fått ibland när jag sprungit. Skit också. Jag ska ju springa imorgon igen har jag tänkt mig.
Lina messade mig nyss och skrev att hon inte kunde följa med på tjejkvällen på badhuset på måndag men att hon skulle fråga Katrin om hon ville ta hennes plats. Hoppas det! Jag vill inte gå dit ensam, dessutom saknar jag Katrin och det vore kul att träffa henne.

Nu ska jag gå och göra mig redo för bädden och sedan krypa ned och läsa en stund innan det är dags att sova. Natti.

1 kommentarer:

Ananas sa...

Önskar dig lycka till och hoppas besöket går bra. Kram