måndag 23 november 2009

Inatt fick jag faktiskt sova. Dock var jag jävligt trött när klockan ringde. Jag gick upp tidigt idag för att hinna plugga lite. Jag och Jonas har suttit framför Nyhetsmorgon och ätit frulle och där blev vi fast. Jag har således inte pluggat något ännu. Ska snart iväg och ta prover. De proverna ska man ha varit uppe i några timmar innan man tar för att de ska visa rätt resultat. Därför tänkte jag plugga under de timmarna.
Nu blev det inte så. Jag tänkte att jag kunde plugga efter att jag varit och tränat nu på förmiddagen istället. Då plingade det till i min telefon och jag blev bokad att jobba ikväll. Så nu måste jag ställa om mig helt.

Måste snart slänga mig iväg och ta de där proverna och sedan ska jag då iväg och träna. Det blir ingen box ikväll med andra ord. SKIT. Jag som längtat så. Med tanke på att klockan är såpass mycket måste jag göra mig redo för avfärd nu så jag hinner hem och duscha och göra mig iordning innan jag börjar jobba klockan 14.00.
Jobbigt att ställa om sig sådär, men gött att få några extra timmar!

Imorgon blir det ännu en tidig morgon eftersom jag har sista lektionen i skolan för denna termin. Yawn.

0 kommentarer: