torsdag 26 november 2009

Dagens middag bestod av kycklingfilé med pastasallad och vitlöksbröd. Väldans smaskigt.
Om någon är intresserad av vad den innehöll kan jag meddela att jag i salladen hade:

Pasta
Isbergssallad
Cocktailtomater
Paprika
Gurka
Sockerärtor
Rödlök
Fetaost
Oliver
Röd chili
Avokado

Sedan gjorde jag en såndär dressingmix på påse som man blandar med olivolja och vatten.


Jag har suttit här och försökt hitta information och försökt tänka ut hur mitt patientfall ska se ut men det är totalstopp i min skalle och jag har ingen jävla aning. Så jag får väl erkänna mig besegrad och skita i att göra klart uppgiften ikväll. Jag är så trött att ögonen går i kors på mig. Imorgon kanske. Eller till veckan. Nu ska här sovas!
G´nite.

1 kommentarer:

Zandra sa...

Hej Milla! Va goda alla dina maträtter ser ut! Blir hungrig! Hoppas allt är bra? Ser att du pluggar och står i! Önskar jag kunde va lika duktig! Kram på dej!