måndag 16 november 2009

Idag har jag jobbat. När jag kom hem slocknade jag i soffan i två timmar. Helt dyngtrött. Och sedan masade jag mig upp för att åka och boxas. Det var kul som vanligt! Nu har vi haft soffhäng här en stund och det kommer inte dröja alltför länge innan jag kryper till kojs faktiskt. Har precis börjat i en ny bok av Katerina Janouch som verkar bra. Den handlar om en barnmorska.

Imorgon ska jag upp tidigt för att gå iväg till Vårdcentralen för provtagning. Nästa vecka måste jag också iväg för att ta prover. Usch, vad sjuk jag är.
Well, imorgon efter blodtömningen ska jag iväg och träna en sväng och sen ska jag göra ett uppriktigt försök att sätta igång med pluggandet. Det tar fortfarande emot oerhört bara jag tänker på det!

Jag vill snart börja ta fram lite julgrejer här. Typ stjärnorna är jag grymt sugen på att få upp. Jag har ingen lust att vänta till första advent, vem är det som har bestämt det? Då hinner man ju knappt upp med grejerna innan det ska bort igen. Nä, jag ska nog ställa fram stjärnorna till helgen eller så redan. :)

0 kommentarer: