måndag 23 november 2009

Ändrade planer igen. Det blir ingen skola för mig imorgon eftersom jag blev bokad för jobb! Skitbra. Jobbar till klockan 14.00, därefter blir det till att åka hem och försöka plugga lite innan det är dags för ett pass Step Intervall. Den där lektionen som jag skulle ha varit på kan jag ta igen nästa termin. Detta betyder att jag inte har några fler besök i skolan denna termin om jag inte behöver åka in och träffa min handledare vill säga. Sweet.

Nu tänkte jag kolla om det går att se "Ullared" på kanal5.se, men jag misstänker att det är för tidigt. Vill bli lite inspirerad inför min och Annikas kommande resa dit den 10 december. Yes, det blir av! Dock är vi lite besvikna över att vi bara får fem timmars shopping på oss men det är ju bättre än inget.

Det blir sängen tidigt ikväll. Det har återigen varit ett jobbigt pass på jobbet och det känns som jag gjort ett dubbelpass.

0 kommentarer: