tisdag 17 november 2009

Inte blev det någon mer träning för mig idag inte! Nänä, jag känner att jag har alldeles för ont i kroppen för att orka med det. Dessutom ska jag ju iväg och träna imorgon igen. Någon måtta får det fan vara.

Nu sitter jag och väntar på att mannen ska komma hem med middagen. Eller ja, delar av middagen iallafall. Kylskåpet ekar tomt här hemma så jag fick skicka iväg honom på ett misson att komma tillbaka med lite nödvändigheter. Ikväll blir det fläskfilégryta. Är så hungrig just nu att jag skulle kunna äta en elefant.

Ikväll blir det nog inget mer pluggande tror jag. Man får inte ta ut sig för mycket. Tänkte att det kanske går lättare om jag ser på det med nya, friska ögon imorgon istället. We´ll see about that. Istället ska jag kolla på Desperate Housewives. Två avsnitt dessutom eftersom jag missade förra veckans avsnitt. Sweet! Jag ska verkligen försöka att inte lägga mig på dagen imorgon, det blir en ful ovana och jag blir nästan ännu mer trött.

Nu kom J hem så nu ska jag förbereda lite krubb innan jag svälter ihjäl.

0 kommentarer: