fredag 20 november 2009

Detta funkar inte. Jag är fortfarande vaken. Dessutom är jag knappt trött. Antar att gårdagens ickesömn fått mig att vända på dygnet en gnutta. Jag måste dock försöka sova. På lördag och söndag har jag två tidiga mornar som väntar på jobbet och då går det inte att lägga sig vid denna tid på dygnet.

Jag kan erkänna att det är skolarbete som hållit mig uppe till denna sena timme. (Eller är det tidiga timme?) Nu känner jag att det har börjat lossna litegrann med pluggandet. Jag ska inte ha de där kraven på mig själv. Jag har bestämt det nu. Nu ligger jag absolut inte efter i tidsplaneringen åtminstone. Håller jag det här tempot så hinner jag definitivt klart med kursen till nyår. Jag ska passa på att plugga alla lediga dagar jag har nu.

Nu ska jag borsta tänderna och krypa ned bredvid Jonas som har sussat en bra stund utan mig. Hoppas på att slippa bad dreams inatt.

1 kommentarer:

Ananas sa...

Det är alltid mysigt med dessa pinglor :)

Trevlig helg!!