lördag 7 november 2009

Nyss hemkommen från ett kvällspass på jobbet. Ska strax slurpa i mig lite morotssoppa. Om ni visste vad trött jag är på soppa just nu. Imorgon ska jag eventuellt terra att tugga lite.
De där diklofenaken är oerhört bra måste jag säga. I nuläget kan jag till och med bita ihop tänderna lite försiktigt utan att skrika högt. Framsteg.
Pizza är jag jävligt sugen på. Det var nog nästan ett år sedan jag åt det. Brukar oftast bli att jag beställer en rulle eller en sallad eller så. Men snart ska jag köpa en pizza med bea. Smaskigt.

Jag har inte så mycket att skriva idag faktiskt. Det har inte hänt något speciellt. Jag sov länge imorse, åt sen frulle och begav mig sedan mot jobbet typ.
Imorgon är det upp tidigt för ännu ett pass på jobbet och sen blir det hem till far en sväng på eftermiddagen för att fira fars dag.

0 kommentarer: