fredag 6 november 2009

Min magsäck måste ha krympt nåt fruktansvärt de här senaste dagarna. Har ingen vidare aptit direkt heller. Jag har precis ätit en skål med soppa och jag är PROPPMÄTT. Nästan sådär spyfärdig. Av en skål soppa och ett glas vatten till. Ingen macka eller så. Bara soppa. Proppmätt.

Min magsäck kanske är ungefär i size med ett äpple nu. Sweet. Har man tur kanske man går ner ett par kilo på kuppen. Det skulle i så fall vara det enda bra som kom ur detta!
Nu är det snart dags att kolla på Idol. Hade tänkt lyxa till det med ett glas nyponsoppa till (det är ju trots allt fredag) men jag har ändrat mig. Jag spricker om jag äter/dricker något i nuläget. Kanske senare. Skulle vara gott med något sött.

Diklofenaken och Panodilen gjorde iaf sitt jobb kan jag meddela och i nuläget känns det rätt okej.


Min magsäck?

2 kommentarer:

Annika sa...

tråkig fredagskväll du fick :( stackare.

annika sa...

det är ju tråkigt att ha ont :P och för mej handlar fredagskvällen om att proppa i sig gottigheter! nej då, man kan ha kul utan att äta :D kram