torsdag 19 november 2009

Jag kom hem med massa nyttigheter från Ö&B idag. Bland annat en digital köksvåg, saftglögg och pepparkakor till Jonas, lite duschcreme och handtvål, julklappspapper och massa annat. Hundralapparna försvinner fort trots att det är så billigt där! Well, det viktigaste av allt som jag egentligen var där för att köpa föll dock ur minnet. Galgar. Det betyder att jag inte fick med mig en enda galge hem och därför inte kan hänga in några kläder i nya garderoben idag heller. Skit.

Ska istället försöka få lite skolarbete gjort, eventuellt fortsätta med sorterandet av böcker, kramas med Jonas och laga middag. Kläderna har legat där i de svarta sopsäckarna i flera månader nu och det kan de lika gärna göra ett tag till.



2 kommentarer:

Marie sa...

Jo jag kommer ta det billigare alternativet, jag ska bara få tummen ur att ringa nu då *s*

Ger du dig bara f*n på att klara av allt tills nyår så kommer du klara det ska du se :-) Jag tror att du kommer klara det galant, lycka till :)

Annika sa...

Ja det gör jag vettu!! :D