torsdag 19 november 2009

Jag har sovit som en kratta inatt. Somnade inte förrän efter två och vaknade första gången runt åtta. Somnade dock om till sist. Jag har drömt massa konstiga, obehagliga drömmar. Förmodligen beror min dåliga nattsömn på att inte Jonas har legat bredvid mig. Han sov hos sina päron inatt eftersom han hade en tidig dag i skolan idag.

Igår hann jag aldrig med att sortera och ställa in böcker i bokhyllan så jag tänkte börja lite smått med det projektet idag istället. Jag och mor kanske åker en sväng till Ö&B också och inhandlar diverse nödvändigheter. Det vill säga om mors bil går som den ska. Den har varit lite opålitlig den senaste tiden. Annars har jag absolut inga andra planer för dagen förutom att jag ska försöka plugga lite i eftermiddag.

Vädret är lika grått och äckligt som vanligt. Igår hörde jag på nyheterna att Karlstad endast haft EN ENDA soltimme i November månad. Sweet. Det är ju så man kan börja gråta.

0 kommentarer: