torsdag 26 november 2009

Det verkar som om det kanske kan bli svårt att hinna klart med Studieenhet 3 idag trots allt. Jag har skrivit klart om njursten med orsaker, symtom och behandling men nu är den svåraste och mest tidskrävande biten kvar, att göra ett patientfall. Jag har ingen historia i huvudet heller just nu. Får fundilera lite på det så får vi se om jag sätter igång med det ikväll.

Jag har ju några timmar på mig imorgon förmiddag också som jag kanske skulle hinna. Kanske. Jag ska träna klockan 9.00 och så ska jag iväg och jobba kväll sen. Däremellan hinner jag eventuellt sitta en liten stund. Jobbigt att slappna av och ge sig hän åt uppgiften när man har en tid att passa bara.

Nu ska vi iallafall äta lite mat och kolla på Halv åtta hos mig på datorn. Ska bli skönt med en paus från läsandet.

0 kommentarer: