söndag 1 november 2009

Nu ska jag krypa ner under täcket. Är inte ett dugg sugen på det faktiskt. Det är inte alls kul att göra det utan min Jonas tätt intill. Jag måste nog dock lägga mig för imrogon väntar jobb. Ett extrapass. Jag börjar 8.15 och slutar 12.30 tror jag. Soft värre. På kvällen ska jag på tjejkväll i badhuset med Kattis. Det ska bli skitkul. Köra lite prova-på-pass och träna i flera timmar. Kulkul.

Ska försöka hinna/orka träna ordentligt kommande vecka också, kände mig så stolt över mig själv att jag faktiskt lyckades träna fyra gånger denna vecka att jag vill försöka hålla uppe tempot om jag kan. Jag mår bra av att träna. Jag tänker inte på allt jobbigt som jag egentligen inte vill tänka på, jag bara är. Det är skönt.

På tisdag är det skola igen och jag har mailat min handledare för att försöka hinna med att träffa henne en sväng efter lektionen. Hoppas hon har tid. Hon har inte svarat på mailet än. Jag har så jävla dåligt samvete över att jag inte satt igång med den nya kursen än! Jag har tagit fram studiehäftet flera gånger, öppnat det och börjat läsa men allt bara flyter samman och jag fattar inte ett skit vad jag läser. Jag är helt trögstartad. Förhoppningsvis kanske min handledare kan kicka igång mig igen.

Ego.
This is me today.

0 kommentarer: