onsdag 25 november 2009

Idag fick Jonas vaccin mot Svinet, det där med stort S. Så nu hoppas jag att vi slipper att dras med den sjukdomen här i vår lilla familj! Han är lite ömtålig nu och livrädd för att jag ska råka nudda hans vänsterarm, detta trots att han inte riktigt vet om det skulle göra ont. Stel i armen är han dock. Ja, se karlar. Ska bli spännande att se hur detta utvecklar sig imorgon.

Nu har jag kollat klart på alla serier som jag skulle se. Tänkte plugga lite till och skriva klart några meningar om njursten innan jag lägger mig, men efter det lär det inte dröja. Jag har så fruktansvärt ont i kroppen av träningsvärk nu att jag är osäker om jag orkar pallra mig iväg för ett pass imorgon! Det blir värre och värre.

Well, godnatt på er!


Vaccination, check!



Ett svin vi helst undviker.

0 kommentarer: