onsdag 4 november 2009

Direkt efter att tanden var borta åkte vi till OKQ8 och hyrde en kärra och åkte sen raka vägen till Jysk för att köpa och hämta den där garderoben som vi tänkt köpa sen i somras. Sedan åkte vi till IKEA för en blixtvisit där. Fick faktiskt tag i två vita Billybokhyllor till halva priset eftersom de låg på fyndavdelningen med något sargade kartonger. Hoppas nu att det bara var kartongerna som var trasiga och att innehållet är någorlunda helt skick. Som vanligt när man är på IKEA åkte det med lite annat smått och gott också. En hel del smått och gott. Är väldigt nöjd med de rosa lådorna som jag köpte till vår Expedithylla, de passar finfint där tror jag.

Väl hemma igen handlade vi lite lättuggade grejer och saker som inte behöver tuggas alls till mig, yoghurt, banan, nyponsoppa och pasta. Hoppas att det läker snabbt i munnen på mig nu och att jag slipper infektioner. Jag skulle egentligen ta prover imorgon men jag känner inte att jag orkar, men det blir nog nästa vecka istället. Tänkte försöka pyssla lite hemma om jag orkar, annars blir det bara vila och panodilknaprande.

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen kolla på lite serier i sängen tänkte jag.

0 kommentarer: