fredag 20 november 2009

Det var jäkligt gött att träna förut! Som vanligt. När jag kom hem blev det en skön dusch och sedan matlagning. Idag fick det bli det som vi hade hemma. Vi gjorde färskpasta med tomatpesto, lök, kycklingfilé, soltorkade tomater och smulad fetaost på toppen. Det var riktigt smarrigt faktiskt.


Har kollat på Idol. Erik är ju fortfarande favvon! Grymt duktig är han.
Imorgon väntar en dags jobb. Kortdag, jag jobbar bara till 14.00 så om ork finnes ska vi försöka greja lite hemma efteråt. Tänkte eventuellt få upp mina stjärnor i fönstren bland annat och även fortsätta med sorterandet av böcker.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Va hungrig jag blir, din mat ser alltid så lyxig och god ut.
Själv käka jag våfflor idag, de såg inte lika smarrigt och lyxigt ut kan ja säga =P

Håller tummarna för att du får sova hela natten.

Kram

Annika sa...

mm va gott det såg ut! blir riktigt hungrig faktiskt!
kram!