måndag 2 november 2009

November alltså. Ja, nu är det november. En riktig skitmånad om ni frågar mig. Jag avskyr november. November och Januari. Det känns som årets absolut längsta månader. Och det är kallt och blåsigtoch regnigt och jävligt och kanske snö också om man har riktig jävla otur. Fy fan säger jag.

Jag ser inte alls fram emot denna månad. Jag skulle helst vilja gömma mig under en filt under den här årstiden (alternativt bosätta mig vid sydligare breddgrader) och sen vakna upp i slutet på mars, början av april någon gång och hälsa våren välkommen och ta emot den med öppna armar. Men tyvärr funkar det ju inte riktigt så.

Nu ska jag iallafall tvätta mitt lilla fejs, flossa och borsta tänderna och sen vira in mig i duntäcket i sängen och vänta på att klockan ska ringa imorgon bitti. Bläk.

1 kommentarer:

Annika sa...

Ja den var jättegod!!! :D CHOKLAD!